მეხუთე დღე
17 ნოემბერი
გავიმეორეთ გავლილი მასალა, გავიხსენეთ შეფასების მეთოდები. შემდეგ ვიმუშავეთ მე-3 მოდულზე. მთავარი საკითხი იყო, როგორ უნდა გამოვიყენოთ ინტერნეტი ეფექტურად, სწავლა/სწავლების პროცესის გასაუმჯობესებლად. მოვამზადეთ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.
მომდევნო ეტაპზე შევისწავლეთ და განვიხილეთ საავტორო უფლებების კანონმდებლობა, გავეცანით ინტერნეტრესურსებს, რომლებიც შეიძლება გამოვიყენოთ კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის პროცესში. განვიხილეთ პრეზენტაცია „საავტორო უფლებების ქაოსი“, შევავსეთ საავტორო უფლებების ტესტი. საავტორო უფლებების ცოდნა დაგვეხმარება ინტერნეტიდან მოძიებული მასალის სწორად დოკუმენტირებაში საავტორო უფლებების დაცვის მიზნით. ამასთან მოსწავლეებს გავაცნობთ საავტორო უფლებების გამოყენებას.
ასევე გავეცანით სასარგებლო ვებსაიტების ეფექტურად მოძიებისა და მათი შეფასების მეთოდებს, რადგან ძალიან მნიშვნელოვანია ინფორმაციის სანდოობა, ტექსტების შინაარსის სიზუსტე და სხვა.
მომდევნო ეტაპზე შევისწავლეთ და განვიხილეთ საავტორო უფლებების კანონმდებლობა, გავეცანით ინტერნეტრესურსებს, რომლებიც შეიძლება გამოვიყენოთ კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის პროცესში. განვიხილეთ პრეზენტაცია „საავტორო უფლებების ქაოსი“, შევავსეთ საავტორო უფლებების ტესტი. საავტორო უფლებების ცოდნა დაგვეხმარება ინტერნეტიდან მოძიებული მასალის სწორად დოკუმენტირებაში საავტორო უფლებების დაცვის მიზნით. ამასთან მოსწავლეებს გავაცნობთ საავტორო უფლებების გამოყენებას.
ასევე გავეცანით სასარგებლო ვებსაიტების ეფექტურად მოძიებისა და მათი შეფასების მეთოდებს, რადგან ძალიან მნიშვნელოვანია ინფორმაციის სანდოობა, ტექსტების შინაარსის სიზუსტე და სხვა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий